Lördag

Riktigt skönt med helg nu!

Jag hade planerat att jag skulle putsa alla fönstrerna hos Johan innan frukosten (men jag fastnade visst framför fab5 på teven) Haha! Jag fick vänta tills eftermiddagen istället, så nu är dom riktigt fina och det var verkligen behövligt!

Det blev en promenad på stan efter frukosten för att kolla julklappar. Så nu har jag köpt en julklapp till pappa! Jag köpte också två små parfymflaskor och två ljusglas som ska stå på den nymålade bänken :) Tidigare i veckan köpte jag hyacinter i varsitt glas, jätte fint :) Imorgon ska vi få upp julstjärnorna, i sista stund. Jag börjar få lite julkänsla på det nu :)

Ikväll blir det fest hos min bror. Han och hans flickvän har ju fyllt år! Det skulle tydligen komma ganska många dit :) Jag ska se till att få med mig en kamera, så jag kan ta några kort! Sen imorgon blir det julbord :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0