Lördag

Det var riktigt skönt med sovmorgon! :)

Jag gick upp vid 09.20 och åt frukost, det fick bli ett ägg och yoghurt med cornflakes, linfrön och solroskärnor! Jätte gott :) Efter det så gick jag ut på stan och gick i lite affärer! Hittade en snygg svart t shirt med paljetter på axlarna, så den fick följa med mig hem! Sen handlade jag en present till min bror som fyller 23 snart! :)

Jag har också varit ute på en lång promenad med vovven! :)


Ett rosa fotoalbum hittade jag också. Den passar mig perfekt :)
Ska försöka sätta mig nån dag och klistra in lite foton!

Nu har min morbror och hans sambo kommit, så ska ner och äta varma smörgåsar snart! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0