SNÖ

På min lunch idag på jobbet så såg jag att det snöade utanför fönstret, mysigt! Det ska tydligen bli 1-2 dm snö imorgon på morgonen. Kanske måste gå upp tidigare då och cykla iväg, så man inte blir sen! :) Fast det kommer väl antagligen inte ligga kvar särskilt länge tyvärr!

Det har varit väldigt stressigt idag på jobbet, så är fortfarande uppe i varv, men börjar lugna ner mig nu.
Jag var ute på en promenad med mamma förut och hunden med såklart, det var skönt men väldigt kallt däremot!

Jag har också ringt och bokat tid för slingning och klippning, men det dröjer ett tag tills dess! Fick ingen tid förrän i början av december! Hoppas det går fort :)


Om ett tag ska jag cykla till johan, stackarn är ju sjuk!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0