Svininfluensan

Det var ett tag sen jag skrev här nu! Jag har i alla fall varit nere och tagit influensasprutan nu, vi var där först i tisdags men då tog det slut, sen igår fick vi den. Jag har haft riktigt ont i armen idag, inatt kunde jag bara ligga på ena sidan. Just nu har jag ingen användning för den, den bara finns där, haha! Om man bortser från det så mår jag väldigt bra. Det är i alla fall skönt att ha det gjort nu!

På lördag åker jag och älskling till Linköping och julshoppar :) Det ska bli riktigt mysigt, och då har jag ju precis fått min lön. Den var riktigt bra den här gången! Har ju jobbat nästan hela oktober ju, så då blir det endel!

Jag ska nog inte träna idag i alla fall, den finns inte en enda muskelgrupp jag kan köra på grund av min arm, bara ben! Senare ikväll blir det middag hos johans familj :) Och imorgon är det fredag, härligt!


T shirt JC   399:-
Klocka GANT   1600:-
Jeggings VILA 299:-


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman :) Hur är det ? Tycker att vi borde ses snart igen. :) Och sen tänkte jag på om du hade kollat med Johans mamma om det fanns något på Coop? pusspuss

2009-11-20 @ 17:49:41
URL: http://azzzii.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej söt! Det är bara bra med mig, dig också? Ja absolut! Oj, det har jag glömt. Jag ska fråga så fort jag träffar henne :) Puss

2009-11-22 @ 11:56:24
URL: http://somesweetwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0