Tisdag

Jag har kommit på vad jag ska köpa till pappa i julklapp. Det är riktigt svårt annars, så nu är jag glad! :) Fast jag ska köpa några andra grejer också, vad det nu blir? Haha

.. Hm, nu har man jobbat 2 dagar av den här veckan då, 3 dagar kvar :) Igår bakade vi knäck i matsalen, och idag har vi bytt ut gardinerna mot julgardiner. Imorgon blir det nog stjärnorna som åker upp! Om jag nu ska vara där då, det vet jag inte ännu. Det beror på om sjuklingen kommer tillbaka!

Jag ska slänga på mig mina träningskläder nu, och cykla ner till gymmet.
Jag och min bror ska köra rygg och axlar idag, det är roligast!
(medan alla killar älskar att träna biceps, så har jag en crush i att träna rygg och axlar) Haha :)
Bröst däremot går inget vidare alls nu faktiskt, det är tråkigt.

Ha det bra, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0