5 Oktober

Jag var ute på en promenad med vovven tidigare idag och handlade mat. Det gick på 300 spänn, usch. Jag köpte bara en massa nyttiga saker, som jag ska ta till när jag blir sugen på nåt onyttigt :)
Jag lagade mat också, det fick bli kyckling och en potatissallad på rödlök, tomater, vinäger och olja ! Det är nyttigt, ingen färdigköpt skit inte HAHA!

Min mamma och jag är inne i en målarperiod, där allt ska vara vitt. Så idag fortsatte jag att måla träsoffan som mamma påbörjade igår. Jag har kommit på att det är inte så kul att måla, första gången är okej, men inte andra och tredje.. det blir för mycket, men fint blir det :) Och ikväll kommer min farbror och hans fru, för att diskutera kakel med oss (vi ska kakla om i köket, vitt såklart!). Fast innan dess blir det en sväng på gymmet!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0