Återhämntning efter träning

Den här dagen har jag varit uppe i matsalen och jobbat, eftersom en var sjuk där. Så har tillbringat min dag med att plocka disk och fixa med sallad och sånt, inte riktigt så kul men det funkar. Fast sen fick jag baka och det är alltid roligt :) Jag slutade redan vid 3 idag också, en halvtimme gör rätt mycket!

Förresten så är kaklet färdigt i köket nu, det blev hur snyggt som helst! :)
Jag kanska slänger upp en bild sen nån gång!

Träningen gick väldigt bra idag, det var ett rygg och axel pass! Så nu sitter jag här nyduschad och har precis druckit ur (nästan) min gainomax med smak av blåbär! Smaken är väldigt god, men just tanken på att det inte är glass gör den lite äcklig i mellanåt. Blåbär är nog den godaste av de smaker jag testat! Om man bara har tränat hård styrke eller konditionspass så är det en jätte bra återhämntningsdryck, men det är ju inget man dricker annars. Då kommer man nog lägga på sig ett antal kilo, med tanke på hur mycket energi den innehåller!



Nu ska jag ner och äta lite mellanmål också, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0