Fredag

Det är så skönt att den här veckan är över nu!
Jag gillar inte riktigt att vara nån slags mattant, haha! Fast vad gör man inte för pengar?
Jag hoppas i alla fall att hon som ska vara där egentligen blir frisk snart, så jag får gå ner till produktionen igen! :)

Efter jobbet så hoppade jag in i duschen, så nu känner man sig fräsch igen! Sen åkte mamma och jag ut till Ljungs och jag hittade några fina saker som fick följa med hem! :) För mamma fick det bli två blommor!
Hon fick hem sin tidning Lantliv igår, åh vad jag älskar den tidningen. Det är den bästa inredningstidningen, helt klart :)

Jag ska snart åka och hämta upp Johan nu, sen ska vi åka och handla mat för kvällen. Det blir idol och mys!
Hoppas ni får en fin all helgon helg! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0