Fredagsmys

Då var hela veckan avklarad, skönt! Jag kommer förhoppningsvis få kontrakt från vecka 44 och sen jobba tills jul :) Jag är så glad över att jag har ett jobb, inte som fast men ändå! Det är så mycket bättre än inget alls!

Jag sitter nyduschad i min morgonrock med volang från HM! Den är så skön :) Johan kommer snart och hämtar mig, det blir smågodis och mys framför idol ikväll. Imorgon blir det promenad till Gripenberg, 1.4 mil är det dit om man går den gamla vägen, passar på att ta med oss vovven också, då blir hon glad :) Jag tror (hoppas) vi får skjutts hem sen av Johans mamma in till stan igen! Det kommer bli en väldigt lugn och skön helg. Jag måste vila upp mig nu efter veckan som varit! :) Haha! Stackars mamma som ska cykla ungefär 10 mil sammanlagt, imorgon och söndag. Fast det kommer nog gå bra ändå :)

Nu måste jag ta på mig lite andra kläder! Hoppas ni får en bra fredagskväll med mycket mys :)
Puss


Idag har jag på mig mitt nya smink från MUS. Det är löspuder, rouge och läppglans.
Läpparna är jätte lena nu. Jag gillar annars inte läppglans, eftersom det är så klibbigt men det här var perfekt. Inte alls lika klibbigt som många andra! Jag tror det kostade 145 eller nåt, inte alls dyrt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0