Inflyttningsfest

.. då var det söndag igen, tråkigt. Och det blir jobb för min del imorgon! Det som är bra med denna dag är att jag kan mysa framför mina favoritprogram (top model och ensam mamma söker)

Den här helgen har gått väldigt fort, som alltid. I fredagseftermiddag åkte Johan och jag till jönköping och gick en stund på a6, jag köpte en massa sminkprodukter från MUS. Sen gick vi och kollade på "the ugly truth" på filmstaden, den var riktigt rolig så den kan jag rekomendera :)

På lördagen gick vi en stund på stan och letade inflyttningspresent, det blev också en fika på gotteriet :) På kvällen var det fest hos Joanna och Freddan. Kul att träffa alla! Och speciellt att se deras nya lägenhet, och det var ju lika fint som vanligt :)

Ska snart hoppa in i duschen nu, men först ska jag ringa älsklingen !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0