Jobb

Jag är väldigt glad just nu. Jag pratade med min chef idag så på torsdag börjar mitt kontrakt, och det håller på enda tills jul. Så nu kommer det bli jobb i ungefär 2 1/2 månad, det känns riktigt gött! Jag har ju jobbat nu också, men bara till och från, men nu börjar julruschen så det är därför. Sen fick jag min lön idag också, den var riktigt bra :)

Imorgon är jag ledig, så då ska mamma och jag åka till Konradssons i Jönköping och byta vårt kakel. Då passar vi på att åka en sväng till A6 också, såklart :)

Jag tränade axlar och rygg idag på gymmet, så jag börjar bli lite hungrig. 
så mamma håller på och gör varma mackor nu, det ska bli gott!
älsklingen kommer snart också :)

Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0