Jullängtan

7.45 gick jag upp idag. Johan är och jobbar idag så jag passade på att åka med honom! Sen började jag göra iordning frukost åt mamma och pappa! Det har också blivit en promenad på stan idag med mamma. Så himla mycket fint i butikerna nu när det är höst och börjar närma sig jul. De spelar till och med julmusik i vissa butiker, då kan man ju inget annat än att längta lite! :) Jag sitter faktiskt och lyssnar nu också! Jag vill ha jul och snö NU!!

Både mamma och jag fastnade för en jätte gullig nalle, så vi köpte varsin! Jag har satt min bland de andra nallarna på min säng, jag är helt tokig i nallar, det är så fint :) Jag köpte också ett ljus från Yankee Candle, i doften clean cotton. Deras ljus luktar underbart, speciellt detta!

Jag tror det blir spagetti och köttfärssås snart, sen ska jag ut och slipa på en bänk som ska målas vit!

Jag slänger upp en dagens outfit också!


T shirt, GANT  700:-
Klocka, GANT  1600:-
Jeans, NUDIE  1300? :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0