Lång promenad

Det var riktigt skönt med en sovmorgon idag, 10.00 gick vi upp idag och åt frukost. Sen tog vi med oss vovven på en väldigt lång promenad, målet var gripenberg. Efter 2 timmar och 45 minuter var vi äntligen framme! Första milen gick väldigt bra, sen blev vi båda lite stela i benen och sista halvtimmen hade jag så fruktansvärt ont i höften och ena benet. Fast vi höll hela tiden ett bra tempo, jag blev faktiskt lite förvånad över att det tog så lång tid som det gjorde. Efter promenaden blev det mellanmål hemma hos familjen lood, sen fick vi skjutts hem till stan av johans snälla mamma :)

Jag har nu duschat och håller på och målar fransk manikyr på fötter och händer! Det är så fint :) Om ungefär 1 timme kommer Johan med pizza. Jag ska bara vila och ta det lungt ikväll, det är jag värd! Hihi :)
Vad ska ni göra ikväll?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0