Shopping

Jag gick upp vid 8.00 idag och gick en promenad med vovven. Sen har jag och mamma varit i Jönköping hela dagen. Först åkte vi och fixade kaklet, det var väldigt fint! Sen åkte vi mot A6 och tog en fika sen massa shopping :) Jag hittade ganska mycket idag faktiskt, det är ju så olika gånger annars.



Luvtröja, GANT 1295 :-
Skinnnalle, Serholt 259 :-
Sminkväska, MUS 170 :-
Mascara, MUS 165 :-
Läppstift, MUS 165 :-

Jag köpte också en kalender så jag ska kunna komma ihåg vilka dagar jag jobbar! :)

Nu ska jag ner och äta lite mellanmål med mamma, sen senare ikväll ska jag och johan ut till hans föräldrar för god middag! Jag får inte heller glömma efterlyst sen ikväll! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0