Födelsedagskalas

Det var underbart med sovmorgon idag. Jag vaknade vid 9.00 och då hade J gjort frukost till mig, gullunge :) Det blev en promenad på stan för att köpa present till pappa som fyller år idag. Vi plockade till oss en massa olika ölsorter på systemet som han ska få. Det blev också fika och sen köpte jag en fin vit krysantemum och en nalle :) Brorsan var också med och han köpte plättar i luften, de är så fina :) 

Det känns verkligen att det är höst ute nu, för det blåser och är sådär ruggigt som det brukar vara! Så jag ska snart hoppa in i duschen och värma mig! För ikväll blir det födelsedagskalas för pappa! Imorgon blir det en sväng upp till Linda :)

Hoppas ni får en bra lördagskväll, Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0