Ledig dag

Jag har precis ätit frukost och ska snart ut på en promenad med hunden. Kanske blir vantar idag? Jag börjar känna mig lite förkyld, så då är man ju lite extra frusen. Jag är ledig idag och imorgon, och det är så skönt! Fast på måndag blir det jobb igen. Trots att jag inte är fast anställd, så är jag verkligen glad att jag har så mycket jobb som jag har. Och i jul blir det nog 6-7 veckor jobb, det känns bra! Sålänge jag har nån inkomst varje månad så är jag glad :)

Senare idag ska jag och mamma gå och hälsa på morfar på ålderdomshemmet. Jag har inte träffat honom sen i jul tror jag. Han känner säkert inte igen mig, stackarn. Det är så tråkigt att se honom sådär! Och sen i eftermiddag blir det boxercise med J, min bror och sen hans tjej. Roligt!



.. och sen en lite uppdatering om filmen vi var och såg tidigare i veckan. Jag tyckte den var väldigt bra. Så den är verkligen värd att se :) .. ett litet plus för Brads goa amerikanska dialekt ;) Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0