Leverpastej är gott

Jag ska jobba hela den här veckan, och istället för att vara där jag brukar vara, så städar jag 17 toaletter om dagen och några omklädningsrum och lite annat också! Inte så kul, men det funkar. Det är ju pengar i alla fall. Det är nästan så man saknar sin pastej lite när man står där och städar :) Haha! Och för er som inte vet så jobbar jag på pastejköket, eller atria som det heter nu och prismärker och packar pastej. Jag trivs väldigt bra! Favoritpastejen är Lindbergs skåne, den smakar mycket mer och är godare än alla andra. Jag fattar inte varför inte så många köper den? Gör det, den är god.

Och nu sitter jag här och tipsar om min favoritpastej när jag istället borde tipsa er om den senaste mascaran! Skitsamma, nu vet ni ju det i alla fall :) Haha!

Fy va det var jobbigt att gå upp imorse. Klockan ringde 05.50 och jag var ett vrak, men efter att ha varit uppe i några minuter så är jag pigg igen. Det är nog en av mina dolda talanger, haha! Jag vet att J är avundsjuk på mig för det :)

Jag ska snart hoppa in i duschen nu, för ikväll ska vi ut till svärföräldrarna och äta god mat :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0