Shoppinglördag

Det blev en mysig shoppingdag med J, och helt underbart väder också! Jag hittade ett par fina svarta klackskor, underkläder, gucci parfym och foundation från clinique. Och lite annat smått och gott :) Fy fasen va mycket människor det var ute just idag då, det var nog vädret som gjorde det, och att de slängt ut ett "adelövsmarknad" mitt inne i city i Linköping kanske? Det tror jag.

Har precis kommit hem nu efter att ha skjutsat mamma och pappa till en fest, så nu väntar jag på att J ska tvätta bilen klar, så kanske vi kan ta en promenad med vovven? :) Jag tror vi skulle handla lite grejer till tacos också, det är ju inte fel! Jag är hungrig nu, mina goda hamburgare från mc donalds mättar mig inte längre!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

jaa det tkr jag verkligen:) Kanske på tisdag? Tror pierre jobbade då.

2009-09-19 @ 23:23:23
URL: http://azzzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0