Sista sommarvärmen?

Så himla härligt väder har det varit idag, känns som det är den sista värmen som kommer nu innan det går mot kallare tider. Fast det är väldigt mysigt med snö också :) Jag har tagit det lungt hela dagen förutom i eftermiddag för då städade vi hela Js lägenhet, så nu är det rent och snyggt igen!

J och jag har varit ute på en kvällspromenad nu! Och så har jag gjort mig en keso och kalkonsmörgås som jag snart ska äta och så en banan och riskakor, nyttigt och gott :) Ska snart bege mig till soffan och kolla på top model, sen blir det ensam mamma söker. Det är mina favoritprogram!

Imorgon blir det jobb igen, så det blir att lägga sig tidigt ikväll. Fast det gör jag nästan alltid ändå!
Puss


Kommentarer
Postat av: anna

mm det blir jätte bra i helgen:) lördag tror jag passar mig bäst vilken dag tycker du? puss

2009-09-21 @ 13:31:36
URL: http://azzzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0