Hejsan

.. Jag har haft en blogg innan, men det har varit ganska tyst på bloggfronten ett tag nu, så har skaffat en ny nu, och ska ge det en chans till. Jag kommer i alla fall skriva mycket om min träning, för det tillbringar jag ganska mycket tid till. Jag har tränat styrketräning i 2 år nu, och tränar 3-4 dagar i veckan, det är verkligen roligt. Jag är en sucker för modetidningar, och älskar att shoppa. GANT är ett av mina favoritmärken när det gäller kläder. Inredning är också ett av mina intressen, och där är det new england stil som gäller, Lexington! Jag har världens underbaraste pojkvän, min andra halva som har stått ut med mig i mer än 1 1/2 år nu! Och vi har precis kommit hem från vår resa till Kefalonia, Grekland. Ska lägga in lite bilder där ifrån snart. Jag bor tillsammans med min fina familj, och den bästa vovve man kan ha. Kan det bli bättre?

Då ska jag bara säga, välkommen till min blogg!
Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad. Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

hej:)

Va kul att du skaffat en ny blogg här :)

Väntar på att dina bilder från resan ska komma upp :)

Pusspuss

2009-09-09 @ 23:56:10
URL: http://azzzii.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha visst är det! Jaa dom kommer nog upp i helgen :) Puss

2009-09-10 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0